Information

Snabb rapport!

Nu ar kongressen slut och jag sitter i en hotellobby och vantar pa taget. Nar jag val ar hemma igen ska jag samla ihop mina intryck och skriva en rapport, men just nu forsoker jag bara greppa det faktum att jag faktiskt blev invald i styrlsen for Feministiskt Initiativ!

Jag kommer inte att fortsatta som ordforande i FI Jamtland, men stannar garna kvar i styrelsen som ledamot eller pa nagon av de andra posterna, sa jag kan ha kopplingen kvar till avdelningen och ta med den kunskapen in i riksorganisationen.

Vill du vara med i styrelsen tillsammans med mig? Du kan nominera dig sjalv ellr nagon du tillfragat via var mail jamtland@feministisktinitiativ.se

En nagot omtumlad
Ingrid Martensson
Ordforande FI Jamtland/vice kassor FI

IMGP4979rev

Kommentera

